שוק איכרים קרית המוזיאונים פתח תקווה 19.1.24

דפיו של ספר “ריסטארט האחדות של עם ישראל 2024″ נכתבים ממש בימים הללו. ימי העלטה הכבדה, האכזבה, הצער, תלאות המלחמה, השבי ואובדנם של טובי בנינו ובנותינו מתכתבים עתה עם”מכת החושך” ושלושת המכות האחרונות שהוטלו על מצרים אשר אחריהן באה הגאולה.

פרשת השבוע “בא” מתייחסת לשלושת ימי האפילה המוחלטת בהם איש לא יכול היה לראות את רעהו מעומק העלטה השחורה. אותה עלטה ששררה גם כאן עד ה- 7 באוקטובר,בה גם 12 השבטים לא יכלו עוד להבחין זה בזה בשל המחלוקת והשסע שסימאו עיניהם.

“המכה ה-11” היא מכת השיבעה באוקטובר אשר תהפוך את החושך לאור ותוציא אותנו ממצרים ומהמיצרים החונקים דמעותינו וצערנו בעת הזאת.

המקובלים טוענים כי הקב”ה הינו אור המיטיב עם בני האדם, והכיצד ייתכן שבאותה ארץ מצרים עת הטיל עלטה מוחלטת עם ישראל היה שרוי באופן מהופך באור בעוד הגויים מגששים באפילה? וההסבר אומר שהאור נשלח אל כולם אך יש אשר בידיהם כלי לקבלו ויש אשר הכלי שלהם כה קטן וצר אזיי הן שרויים בחושך מוחלט.

האנושות, שומה עליה להכשיר את הכלים שברשותה ,כדי שתוכל לקלוט את האור.

וזה צו 8 שלנו.

נשות עמותת פני”ם חדשות” אשר הבוקר הכשרנו את הכלים לקלוט אור גדול בדמותו של שוק האיכרים החמישי בהפקתנו, אשר זרח עלינו גם ממעל, ביום שטוף שמש ואף בחגיגת הדוכנים המפנקים של חקלאי העוטף והצפון, שמשכו במכחול צבעי מרכולתם טעמים נפלאים, מוצרים נהדרים ואווירה פסטיבלית מרחיבת לב.

קרית המוזיאונים היפהפיה בפתח תקווה בראשותה של המנהלת הנהדרת רעות פרסטר בחסותו של ראש העיר פתח תקווה רמי גרינברג,סגניתו עידית ישראלוב לוין וצוות האירועים, נרתמה לשיתו”פ עם העמותה שלנו לקיום שוק תוסס אשר טבל בפארק הירוק הססגוני, באווירה אורבנית תרבותית ספוגת המוזיאונים המשובחים סביב.

בצהרי היום חתמנו פעילותנו נשות חמ”ל שווקי האיכרים, בלב מחייך ומתרחב בזכות גשם הברכות שזכינו להתברך בהן מבעלי הדוכנים אשר הרעיפו תודתם על “שמש בכיסים” בזכות המכירות המוצלחות וחדוות ההפנינג הקסום.

על הסיפורים שמאחורי בעלי הדוכנים ,הנוגעים ללב, אפשר לכתוב ספר. בין דפיו של הספר הזה יזלגו דמעות מלוחות, של מצוקות ודכדוך, פרנסה חסרה, תחושת פליטות ואובדן

וממש מאותו חושך זרח היום אור גדול אשר היתה לנו הזכות להיות הכלי שיהיה קיבולו להדליקו.

ובעיקר להדליק אחדות לבבות בעם הזה המפולג כל השנה המתעורר כאשר חש סכנה… כי הוא יודע שאם אין אני לי מי לי….

ואנחנו כעת לכם – באנו להדליק אור ולהרים לכבודכם כי “לחיי העם הזה,שכמה טוב שהוא כזה”! איזו זכות גדולה ומרגשת נפלה בחלקנו להדליק אור בלבבות ולגעת באנשים הנהדרים הללו !

תודה לחברותיי לחמ”ל שווקי האיכרים הפועלות עימי במסירות ואהבת חינם להפקתם המוקפדת של השווקים שקנתה לה מוניטין עליו גאוותנו. תודה פרלי,עדינה,טליה,שרה ויפית יקירותיי ! תודה לכל חברות העמותה התומכות שהגיעו היום לרכוש ולפרגן ! שבת שלום !