פתיחת קורס מדע וטכנולוגיה- בי”ס “עתיד שחר” בבית שמש

24.1.22

הפורום למדע וטכנולוגיה בראשותן של ד”ר קלאודיה ברזילי ורחלי גנות פועל זה שנים רבות והסליל למעלה מ 700 נערות במהלך 8 שנים ללימודי מדעים וטכנולוגיה.
זהו חזון נפרץ, המעורר השראה, בדמותן של נשות הפורום, כולן מהוות דוגמא אישית לנשים שהצליחו, בנו קריירה לתפארת ואף משפחות נפלאות.
הקורס שכתבו, שידרגו והן עצמן מגיעות להרצות בו בפני תלמידות כיתות ט’, בשנה בה בשלה החלטתן להירשם למסלול לימודיהן הנבחר בתיכון, הינו קורס משנה חיים.
השפעתו ניכרת על הנערות, המתמלאות בתחושת יכולת ומוטיבציה, ונישאות על הדי ההתרגשות והאמונה בעצמן, ובעיתוי הנכון הזה, מקבלות החלטה שתשנה את חייהן.
נשות הפורום המטביעות חותם ומשנות מסלול חייהן של נערות למדעניות וחוקרות העתיד, ראויות לכל התודה וההערכה על עשייה מאומצת, מוקפדת ומלאת אמונה ונתינה, שנים רבות בהתמדה ובאהבה, בהתנדבות מלאה ובמסירות גדולה.
היום, לראשונה אחרי שנתיים בהם הכפתה על כולנו “הדממת קורונה” נפתח בשעה טובה קורס חדש לנערות ביה”ס “שחר” בבית שמש.
ד”ר בילהה מנדלסון שלנו, מהנדסת מחשבים ומרצה באקדמיה (טכניון) נסעה את כל הדרך מביתה אשר בחיפה לבית שמש, כדי להרצות בפני הנערות הללו. והכל- כתמיד- בהתנדבות מלאה.
זו לא רק ציונות- זו אחוות נערות ונשים אמיתית, זו הצדעה לדור המחר ונתינה ללא גבולות של נשים הפועלות ערכית למען זולתן, בוחרות בעשייה, בצינעה ובמסירות – וזה מכבר עיצבו ושינו את עולמן של נערות רבות, אשר רובן המוחלט בוחר לקבל החלטה ולהירשם ללימודי מדעים, וזו קורת רוח עצומה!
תודה לכן כל נשות הפורום שלנו למדע וטכנולוגיה, אשר בזמן שאין לכן, בין המשימות המשמעותיות שלכן בקריירות התובעניות שאתן מנהלות, אתן עוצרות את הזמן למען מטרה נעלה שכזאת.
יישר כוח! 
הינכן גאוות העמותה וגאווה למדינת ישראל !