ניוזלטר נובמבר 2022
עמותת פני"ם חדשות

בימים אלה ממוקדת עמותת “פני”ם חדשות” ב”ריכוז מאמץ” להנחלת גישתה החדשנית לקראת ביטולם של “מגדר ומגזר” והחלת “בינמגדריות” – INTERGENDER- כגישה חברתית מנחילת שוויון בזכות ולא בחסד, מאוזנת וממגרת הדרה.

אנו מאמינות כי גישה מכילה המאפשרת שיתופי פעולה היא לא רק בון טון של העת הזו, ובה נטועות ההצלחות העיסקיות בשורת הרווח של ארגונים וחברות, היא שורת הרווח של חברה מתוקנת ,מלוכדת, כזו הרואה את המחבר יותר מהמפריד, כזו שאיננה מטשטשת זהות ,משמעות וערכים , איננה מוחקת או מעמעמת אותם, אלא מביאה משב רוח אחר, הממוקד בתיקון עוולות, ביצירת מרחב מחייה נכון יותר מבחינת הזדמנויות, המאפשרת לחברה הפטריכאלית להיות חלק מדפי ההיסטוריה ופותחת דף לעידן חדש ואחר, בו בני אדם שווים באמת ובתמים, בלי קשר למינם, ציבעם, דתם, מיגזרם וכיוב.

במקביל פועלת העמותה להפקתה של חוברת הסקירה אודות פועלו של המשמר המגדרי בכנסת במעקב ובקרה שביצעו נשותנו בועדות הכנסת השונות , בהתייחס לכנסת היוצאת.

עם התמנותו של יו”ר הכנסת הבא, נתכבד להגיש לו את החוברת וכן לפרוש בפניו חזוננו לעניין המשמר הבינמגדרי שיחל לפעול עפ”י התפישה החדשה כבר עם היכנסה של הממשלה החדשה לפעילות

התודה והברכה לענת בלומנשטיין יו”ר המשמר המגדרי בכנסת ולכל צוות נשות המשמר המגדרי העושות מלאכה מסורה ודקדקנית כדי להביא לציבור תמונת מצב עדכנית לעניין קידומם הלכה למעשה של חברי הכנסת את ציבור הנשים בישראל.

ומאז חודש אוגוסט ועד עכשיו, ידינו עמוסות עשייה ולצידה מפגשים חברתיים ללכידות, העמקת ההיכרות ושילוב עשייה וחוויה.

גאות להביאם כאן כסקירה כוללת עצימה ומרגשת.
נוכח איפיונה של העמותה, הנשען על כוח התנדבותי משובח במיוחד, המאמצים הנדרשים גדולים יותר.

כל נשות העמותה הינן נשות קריירה, נשות משפחה וחלוקת הביצועים אליה נוספות שעות התנדבות, בהחלט דורשת ותובעת מחוייבות לעשייה.

וכאשר מי שהזמן איננו משאב זמין להן מוצאות חלונות זמן איכותיים להתנדב מתוך תפישת עולם חברתית איכותית, לאומית וציונית, נרתמות ונתרמות אנו בכל הכבוד והעונג הראויים!

כך זכינו גם ממשרד המשפטים, רשם העמותות לקבל ניהול תקין הפעם לשנתיים – וזה הישג מכובד!
כי לצד העשייה אנו מקפידות ומדקדקות בשמירה על ניהול תקין לפי כל הדרישות ומצמידות דיבור למעשה.

גאות על כך!!!

‫ובתוך העשייה אנו לא שוכחות להודות לחברותנו ולייחד אירוע שנתי שהפך זה מכבר למסורת- מסיבת הקיץ של העמותה לאמירת תודה ולהעלאה על נס ברכה לנשותנו המתנדבות.

השנה שילבנו עיון, למידה וחוויה במסיבה השנתית להוקרת חברותנו במוזיאון למורשת יהדות בבל באור יהודה, שזכה לתשואות רבות והתרגשות גם יחד!

שלכן,
חלי פרידמן
יו”ר עמותת “פני”ם חדשות”
פרלמנט נשים ישראליות מנהיגות

אירועים אחרונים
של פני"ם חדשות​

אירועים אחרונים של פני"ם חדשות​

אירוע הוקרה לנשות העמותה | 5.8.22

בוקר תרבות, עיון וחוויה במוזיאון למורשת בבל באור יהודה להיתחקות אחר התרבות וההיסטוריה של היהודים בעיראק, העלייה והמורשת.
להמשך קריאה וצפייה בתמונות מהמפגש

ישיבת המשמרים המגדריים - המשמר המגדרי בכנסת והמשמר המגדרי הבינ"ל | 10.8.22

מתניעות מחדש את המשמרים המגדריים שלנו - בכנסת ובזירה הבינ"ל, בונות צוותים חדשים, תוכניות עבודה וחישובי מסלול חדשים! באירוחה של חברתנו פרלי ניניו לתמונות מהמפגש

המפגש החברתי החודשי - שכונת כוכב הצפון | 25.9.22

רוח סתיו גם מנשבת ושנה עברית חדשה נכנסת לה - תשפ"ג - שתהא טובה איתנו ואף סובלנית יותר. מפגש עם ד"ר עו"ד שני רופא, אישה שהיתה פעם גבר, עורכת דין מצליחה, סופרת ואישה מעוררת השראה. מכווץ את הלב נוכח ההתמודדויות הקשות וייסורי הנפש אודותיהם היא מספרת, ומעלה תהיות לגבי היותנו חברה פחות מכילה ושעדיין איננה מקבלת את השונה והאחר. באירוחה של חברתנו זהבית קראוסופף.
להמשך קריאה וצפייה בתמונות מהמפגש

מפגש וסדנא לשזירת פרחים | 29.9.22

כאשר החיים לא תמיד מדברים אלינו בפרחים.... אנו בוחרות לקדם את החגים בלבלוב ופריחה, חוויה צבעונית ומבושמת באירוחה של חברתנו אתי בוקאי בהרצליה פיתוח.
להמשך קריאה וצפייה בתמונות מהמפגש

מפגש עם אולסיה קנטור "ממעון לנשים מוכות לאשת עסקים, יהלומנית, אשת החברה הגבוהה בניו יורק ואשת אוליגרך... | 27.10.22

"ראיתי שני צבעים בחיי- אפור ושחור... עד שהבחנתי בבוגונוויליות הצבעוניות הללו- הם שינו את חיי! באירוח חברתנו שרה בורבין, שוהם
להמשך קריאה ותמונות מהמפגש

הישראלים בתפוצות בשירות מדינת ישראל

כנס "הישראלים בתפוצות בשירות מדינת ישראל" | 7.11.22

תפיסת העולם של “בית ישראל” להפצת ההסברה ולמיגור האנטישמיות בעולם התכבדה בבמה מעוררת השראה אמש, בכנס שהתקיים במרכז מורשת בגין בירושלים.
להמשך קריאה וצפייה בתמונות מהמפגש

מסיבת הצדעה לעשור לעמותת "פני"ם חדשות" ומסיבת יום הולדת ליו"ר העמותה | 1.11.22

יום הבוחר (הבחירות הכלליות לכנסת) היה היום ללא ספק יום של בחירה מלאת שמחה של חברות עמותת “פני”ם חדשות” המסיבה התקיימה במועדון "אביבים" גבעת שמואל.
להמשך קריאה וצפייה בתמונות מהמפגש

כנס ופגישת עבודה להתנעת חסויות לכנס 2023 | 11.11.22

מפגש עמותת פני”ם חדשות להתנעת כנס 2023 הקרב ובא , בשיתוף מכון ויצמן למדע התקיים ביום שישי בבוקר על שפת הבריכה באווירה נפלאה של נתינה והתרגשות. באירוחה של חברתנו פיאנה רוזן, הרצליה פיתוח.
להמשך קריאה וצפייה בתמונות מהמפגש

וכדי להיות נוכחות ברשתות
יש לעמותה גם דף בלינקאדין

הכירו את הפנים של פני"ם חדשות

סימה חסון

נשואה, שני ילדים, גרה ביהוד-מונוסון, שמשתי עד לאחרונה בתפקידים בכירים בעולם החברתי, לרבות ניהול אגודת הידידים של ארגון נכי צה"ל, במקביל פעלתי בהתנדבות בארגונים רבים בניהם פורום הנשים בעיר יהוד, והובלתי מיזמים חברתיים רבים לטובת קידום נשים במרחב הציבורי.
כיום עוסקת בכתיבת תוכן וכתיבת ספרי חיים וספרי משפחה, וכן עוסקת בטיפול רגשי בכלים מעולם התודעה.
הצטרפתי לעמותת "פנים" מתוך הזדהות אמיתית עם ערך השיתופיות והמגוון שמובילה העמותה, בראשות חלי פרידמן, ערך ששם דגש על קידום ושוויוניות לא ממקום של מאבק, אלא ממקום של שיתוף פעולה ומציאת הערך הסינרגטי שבין נשים לגברים.

קרן גולדברג

ילידת ירושלים, תושבת קרית אונו, נשואה לאורי, מייסד שותף בסטארטאפ בתחום הסייבר ואם לשתי בנות ובן. בוגרת תואר ראשון בניהול מערכות בריאות בהצטיינות ותואר שני במנהל עסקים, עם התמחות במימון, שניהם מאוניברסיטת בן גוריון.
בעלת ניסיון של למעלה מ- 20 שנות ניהול במערכת הבריאות הציבורית והפרטית. מתוכן עבדתי 12 שנים בקופת חולים מאוחדת, בה ניהלתי לאורך השנים שני מרחבים ברוטציה, למעלה מ- 40 מרפאות וכ- 800 עובדים מכלל הסקטורים. כיהנתי למעלה משנתיים, כסמנכ"לית משאבי אנוש ותפעול בחברת פספורטוגו, חברה המפיקה אזרחויות לשש מדינות באירופה. ניהלתי כ- 150 עובדים וספקים בארץ ובעולם, את כלל מחלקות התפעול, מאגר הידע ושירות הלקוחות לרבבות לקוחות החברה.
כיום עובדת כסמנכ"לית משאבי אנוש ותפעול בקבוצת Ready, פירמה המתמחה ב-360 R&D, המהווה מרכז מומחיות וידע טכנולוגי מוביל בישראל. אנו נותנים מעטפת מלאה לפיתוח שבבים, תוכנה וחומרה מקצה לקצה, תוך מענה מותאם לקוח. הקבוצה מונה למעלה מ- 80% נשים מפתחות והינה פורצת דרך בתחום קידום הנשים והרחבת מעגל האוכלוסיות העובדות בתעשיית ההייטק ובפרט נשים חרדיות. עובדי החברה השותפים לקידום מאות פרויקטים בחזית הטכנולוגיה בארץ ובעולם, פועלים על פי ערכי מצוינות, מנהיגות, חווית לקוח, שותפות וחדשנות ואנו מקפידים הלכה למעשה על שילוב בית ועבודה.
מזה שנים אני מתנדבת בארגון סיוע לשעת חירום, סיירת ההורים והנהגות ההורים והייתי חברה בוועדות הרווחה והחינוך של מועצת העיר בעיר מגורי. השנה בחרתי בנוסף לאלו, להצטרף לעמותה "פנים חדשות". במשך חיי הניהוליים נחשפתי לפערים רבים בין נשים לגברים, ביחס, בשכר ובקידום לתפקידים בכירים. עד עבודתי הנוכחית בקבוצת Ready, בה אנו רב נשי בשולחן ההנהלה, בשאר ההנהלות היינו הנשים מיעוט בשולחן זה. חלי בחזונה ובפועלה וכל אחת מחברות העמותה מעוררות השראה, כולנו יחד שגרירות לשינוי ולעתיד טוב יותר.

ד"ר איזבל דיסקין

Dr. Isabel Arend Diskin is a Cognitive Neuroscientist and a former Research Fellow from the Ben-Gurion University of the Negev, working on human cognition and brain plasticity. Isabel’s main interest for many years concerns why individuals often fail to engage in behavioral choices that matter for brain health and longevity. Recently, she made a career change to the area of brain, behavior, and metabolism as a collaborator at The Joseph Sagol Center for Neuroscience at Sheba Medical Center. Isabel is originally from Brazil, is married, and lives in Tel Aviv. She joined PANIM because she feels the need that women and men become better cooperator, besides science but also in society.

טל: 054-2244560 | מייל: office@wlp.org.il |
חפשו אותנו בפייסבוק: פנים חדשות